maanantai 22. elokuuta 2011

the whispers turn to shouting

The shouting turn to tears
Your tears turn into laughter
And it takes away our fears


My world just flip turned upside down
It turns around, say what's that sound
It's my heart beat, it's getting much louder
My heart beat, is stronger than ever
I'm feeling so alive


That's what you get when you see your life in someone else's eyes


ILTAA
Tässä on kaikkea puuhailtu parin päivän sisäl (:
hmm eli siis viikonloppuun tyttelit Riina ja Vivian  oli meijän talossa nukkumassa :3 oli hauska viikonloppu, paitsi sunnuntai oli aika kauhee koska olin niin "kipee" ku oli paikat kipein ja heikotti.
mut sitte tänää oli hauska päivä kans ! koulussa kuvailin ja sitte köksäs tehtii piirakkaa ja koulun jälkeeen bussilla kaupunkiin mentii Riinan kanssa ilo-kahvilaan joka on nykyää mun rakkaus♥ siel on ihan älyttömän ihanaa ruokaa ja herkkui ja kahvei!!
Siel herkuteltiin ja sitten mentiin kattelee työvaatteita siihen ku tet alkaa. Nii siis sain tet-paikan kouvolan pukimosta, siel sanottii et pitää olla siistit vaatteet ja päätin ostaa ihan normaalin mustan hameen koska en omista sellaista ja oon sitä mieltä et jokaisel naisel pitää olla normi musta hame ;D.. mut nii, sitte ostin hajuveden mitä oon kuolannu jo monta viikkoo ; Avril Lavigne, Wild Rose. se on ihan mun tuoksu.
 Sitte vaa kierreltii ympäri manskii ja otettii kuvii ja sit vaa kotii, nyt kuvii:













Ei kommentteja:

Lähetä kommentti