maanantai 2. joulukuuta 2013

The day we met

Hei! Viime viikonloppu oli special sen takii, et eilen oli mun ja Teemun vuosipäivä! hihi oon ollu mun elämäni miehen kans jo niin pitkän ajan, ja aika on menny hirmu nopeesti. Ajattelin et sen takii voisinki kertoo teille vähän et miten tavattii Teemun kans, jos joitain teistä kiinnostaa :) 

Tutustuttii siis netissä. Nii ja tosiaa ei meist kumpikaa mitää seuraa ollu etsimäs vaa muuten vaa juteltii ihmisten kanssa tällä chat-sivulla (randomi.fi) tylsyyttämme. Teemu oli aluks vähän hiljanen ja ilmeetön mut kokoajan tosi mukava mulle. Se kuitenki sit alko vaikuttaa niin kivalta, ettei yhtää tehny mieli lopettaa jutteluu. Sitte ku meist jommankumman piti lähtee, nii kysyin Teemult sen skypen, et voitais jutella viel joskus myöhemminkin.

Juteltii melkein jokapäivä skypessä, kunnes yks päivä uskalsin kysyy et voitaisko nähä, eli pyysin sitä kahville lahteen. Aluks Teemu ei meinannu uskaltaa lähtee mut kyl se sit suostu kuitenki. Olin siis menossa viikonlopuksi lahteen, koska mun sisko asuu siellä. Menin yheks yöks Millalle ja sit lauantain näin Teemun. Nähtii keskipäivällä triossa onlyn edessä, ja ensimmäinen asia jonka Teemu mulle sano, oli et "Saaks sua halata?", no, kyl mua sai halata :D Teemu selitti mulle kokoajan kaikkee ja mä kuuntelin, enkä kauheest ite mitää osannu sanoo. Pyörittii ympäri lahtee se päivä, ja sit illal ku tultii Teemun kämpälle, katottii kaks leffaa. Olin jo aikasemmin skypes jutellessa luvannu et tuun Teemun kainaloo ku katotaa leffaa :) istuttii hiljaa elokuvan aikana ja oltii ihan hermostuneit ku jännitti niin paljon olla siinä. Leffojen jälkee istuttii hilljaa ja tuijotettii kauan toisiimme. Teemu oli meistä se hermostuneempi ja se sano, et se haluis tietää mitä mä ajattelen. Mä en kuitenkaa siihen mitään vastannu, vaan suutelin.

Ollaa nähty siitä lähtien lähes joka viikonloppu, ja se on aina viikon kohokohta, kun pääsee näkee mun oman kullan. Me ollaa yhessä ihan retardei ja meil on paljon omii juttui mis ei oo mitää järkee. Meil on aina hauskaa ja ihanaa yhessä.
Vaikka Teemu olis välil ärsyttävä ja meinaan menettää hermot siihe, lopuks kuitenki aina nauran, koska ihana :DD 
Rakastan sua Teemu ♥ 

laitan nyt kuvii viikonlopusta! pus!

10 kommenttia:

  1. Voi ei miten ihana tarina teillä, ihan niinku jostain elokuvista! :')

    VastaaPoista
  2. ootte ihanimmat yhessä !!! <3

    VastaaPoista
  3. Ohmy niin ihana tarina ;__; ja paljonpaljonpaljon onnea teille! :3

    VastaaPoista
  4. Oi kiva, onnea ekan vuosipäivän johdosta! :) Eikös toi randomi olekin vähän kun suomenkielinen omegle, me nimittäin tavattiin P:n kanssa omeglessa. :--D

    VastaaPoista